bildregn från en bakfull dag.

somnar 0200 (ovanligt tidigt, det tackar vi ett skittråkigt harrys för) i sängen, bredvid mig på höger sida en dator där shulman show rullar på, till höger, en halväten kombibricka.

vaknar 04 57, 07 45, 09 23. orkar öppna ögonen först 11 45 och möts av denna fantastiska syn. gör skaktestet, lyckas.


johanna 25 hade lite svårt att välja kläder igår.

Lägger mig en stund till, hoppas på att det ska vara städat när jag  vaknar.

12 03. det är det inte, öppnar kylen och gör frukost enligt kostcirkelns alla regler.


notera resterna efter nattens gourmémat.

Ligger kvar i sängen en stund och wordfeudar, minns att adil var ivrig att berätta att han hade ett 200 poängsord mot mig som han väntade på att få lägga. jag lägger ordet anus och förstör hans planer.

inser att jag har varit kissnödig sedan 0132 och bestämmer mig efter lite övervägande med mig själv att gå til badrummet. där möts jag av en till fantastiskt syn.


undrar fortfarande hur alla modeller, skådespelare och artiser alltid har ord
till att ta bort sminket innan de lägger sig, när de dessutom verkar spendera sina dagar
med att dricka vatten och lägga egengjorda ansiktsmasker gjorde på gurkmajonäs.

tar en våldtäcksdusch som det så fint kallas...


tittar genom bilderna från gårdagen, jag var tydligen lugn med kameran men verkar ha svårt att hålla den åt rätt håll





13 00: lyckan som uppstår när johanna inser att hon lämnar kvar 3.5 jordnötsringar. Ahm!



13 45: inser vilket sjukt tråkigt inlägg detta blir.

13 46: lyssnar på p3 om filmsex.

to be continued...





Kommentarer
Postat av: Jejja

Hihi va söta posers!

Är det Kalles katt?

2011-09-21 @ 06:10:35
URL: http://dewrishem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0