out.

det var länge sen nu men i natt mötes vi igen, migränen och jag. vi ses sporadiskt, alltmer sällan men det är alltid ett möte som slutar med att jag somnar på badrumsgolvet, antingen för att ha närheten till toaletten om jag behöver kräkas eller, som i natt för att komma undan minsta lilla ljusinsläpp.
dagen blev bra iallafall, sara räddade dagen och såg till att jag både fick frisk luft och mat.
i helgen ser jag fram emot att bli av med den här fruktansvärda utväxten.


bilden vägrar vända sig rätt (jag gav det ett försök) men ni förstår poängen...

Kommentarer
Postat av: Louise

Snygg är du med eller utan utväxt!

2011-09-09 @ 21:54:59
URL: http://lottielicious.blogg.se/
Postat av: Mamma

Usch vad jobbigt! Önskar jag hade varit hos dig och baddat din panna med en kall, blöt frottehanduk.

KRAM

2011-09-10 @ 08:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0