direkt från soffan...

Mamma!
regnet fullständigt öser ner, tro mig, jag vet för jag befann mig mitt i ett avlägset nobelspår när himlen sprack upp till regn. nu har jag hängt på tork en stund, resten av kvällen gömmer jag mig i teoriböcker för att bli expert på boggietryck, tjänstevikter och andra väsentliga saker. häromdagen lärde jag mig att tutan ska låta "TUUUUUUUT", helt sant, inte TUUUT utan TUUUUUUUT.
när du kommer hem så lär du kolla in den här tjejen så du har lite koll på vad det pratas om i sverige just nu.

Adios.

Kommentarer
Postat av: Jejja

Ta det där körkortet nu så vi kan ha loppisfärd! haha ;D <3

2011-09-06 @ 19:27:02
URL: http://dewrishem.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej Hjärtat!



Instämmer med föregående talare=)....Varje lördag är det stor loppis i Hallsberg.



Först loppis sen käk här=)♥

2011-09-07 @ 08:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0