fredag.

inatt kämpade jag mig genom nattens febersvettningar, allt för att kunna väga så många plåster som möjligt, rösten försvann mer och mer och snytningarna blev tätare ju längre natten gick men är man kämpe så är man. det ska även tilläggas att detta klarades utan hjälp av minsta lilla tablett, ironiskt nog då plåstrens hem är just en läkemedelsfabrik.
resultatet av nattens kamp blev en fredag som sovits bort med undantag för en snabb tur till degerfors. jag blev väckt av en calle i eftermiddags vilket säger ganska mkt om hur länge jag sov.
snart hälsar madde på, jag hoppas att vi ska äta chips och ostbågar och se en trevlig film, kanske en tur till strömtorp för att se en boll slås runt, lite uppvärmning för morgondagens champins leuage som givetvis är en perfekt ursäkt för att dricka en öl och bete mig som en stereotypisk mansgris (och för att få se fina ben så klart).

aprils kämpade på recipharm gav mig en god lön, trots x antal missade övertidstimmar som kommer på nästa lön, med det sände jag ett fint paket till mami igår, varför undrade hon, för att hon förtjänade svarade jag så klart. själv investerade jag i en kamera som jag saknat alldeles för länge. 

 puss!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Go du är, tjejen! Krya på dig.

2011-05-27 @ 21:42:35
Postat av: Mamma

Du är duktig som kämpar på trots influensa och tack än en gång för dom fina presenterna♥ Älskar DIG♥

2011-05-27 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0