why?

pyssel har aldrig någonsin varit min grej, jag kan inte klippa rakt, jag har en gång i mitt liv sytt fast en knapp (med handledning av ann), jag limmar alltid ihop mina fingrar, jag skriver som en kille, som är tre år, jag kan inte skriva rakt ens på linjerat papper, jag ändrar handstil tre gånger i samma mening. trots detta har jag tydligen bestämt mig för att skriva egna inbjudningskort, dessutom samtidigt som jag dricker vin. jag ber om ursäkt i förhand för att de kommer se ut som en inbjudan till ett barnkalas, det får ni ta!

hej









Kommentarer
Postat av: mamma

Du har tillverkat underbara saker, jag har en hel mapp med teckningar och berättelser som du gjort♥

2011-03-12 @ 09:57:21
Postat av: Ann

jag TROR på dig!

kom till göteborg så ska jag lära dig virka :*

2011-03-13 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0