nästan där

de har dagarna som man inte har någonting planerat, de dagarna som jag inte är dubbelbokad eller har minuter på mig att ta mig från ena stället till det andra är de dagarna jag får minst gjort på. nu har jag all tid i världen att plugga, laga mat, tvätta, ut och springa och städa men får istället ingenting gjort. efter fikan med herr khan och miss slepicka har jag bosatt mig i soffan och har tydliga besvär med att komma härifrån. om jag istället hade jobbat på två ställen idag och dessutom klämt in en lektion hade jag garanterat hunnit med ovanstående sysslor, istället ligger jag här slösurfar på sidor som får min materiellakapitalist ådra att pumpa..fan vad jag vill ha!










blandade bilder från
hm.se nelly.com
etzy.com ginatricot.se
accessoara.se bluebox.se
kicks.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0