f u

när jag slog på datorn i eftermiddags hoppades jag på att få, dagens till ära, läsa intressant artiklar om starka kvinnor och deras livsöden, om kvinnors situationer världen över, på både gott och ont. jag trodde förstasidorna på de största kvälls/dagstidningarna skulle vara om inspirerande kvinnor som kämpar mot förtryck, som kämpar i krig, eller om kvinnor som är fantastiska företagare,mammor eller systrar. kvinnor som inspirerar, lär, tycker och tänker men i istället var de första texterna som mötte mig om avgående manliga politiker, diktatorer och lagkaptener, män som åker vasaloppet,alkoholiserade män som skryter om horköp och var du kan köpa den billigaste bensinen.
va fan...kom ingen!

idag läser jag här istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0