bored to death.

Klockan är drygt halv 5 och det är många timmar kvar av dagen, jag har redan hunnit städa min lägenhet, inklusive badrum, handlat mat, lagat mat, ätit mat och pluggat med herr k khan. nu har jag absolut ingenting att göra då min enda plan idag var ett gå på en lektion som är inställd. mor skickade precis ett sms om att regnar hela tiden i thailand, det är ju synd, på riktigt men har egentligen ingenting med detta inlägg att göra.

antal saker man kan göra en dag i karlskoga är väldigt begränsade men några saker finns det ju 
ut och gå, som jag visserligen gör varje dag numera/nöjd för att jag fick det sagt
ta tag i disken, som jag oftast inte gör försen köket drunkar i disk
plugga lite mer, men är rädd för att lära mig för mycket
läsa klart boken om allans äventyr men hur spännande är det att läsa om en hundra år gammal man som rymt från hemmet?
ta ett varv på staden i min nya för stora converse, ett varv på staden = 15 minuter
rama in bilder som jag ändå inte kan sätta upp väggen för att jag inte har någon borr
möblera om, men det känns som ett väldigt stort projekt och dessutom måste jag dammsuga då men jag äger ingen dammsugarpåse försen i morgon...

en kombination av detta borde väl döda resten av dagen??

igår hade jag ju massa att göra, jag var på jobbet och skrev ut papper, jag var på banken och fixade ny bankdosa och betalde räkningar på det gamla sättet, jag var på körskolan, jag var på lektion i degerfors, jag åt lunch med emilie, jag var ute och gick med emilie, sen var jag ute och gick med en annan emelie, sen fick jag besök av c och fick höra massor med roliga new york historier, sen sov jag...det är ju såna dagar jag tycker om, vad gick fel idag då?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0