happy walk.

mina vänner är så fina, jag är så imponerad
att de får fram det fina i så många människor
 som väljer att stödja med sina slantar. jag ser hur de
skiner upp varje gång de pratar om alla donationer och
positiv respons de får, de vill verkligen det här från det allra
djupaste i sina hjärtan, de kommer ta varje steg med
ett leende och med vetskapen om hur många det kommer hjälpa,
 de kommer kämpa sig genom varje skavsår, alla dagar
 som regnet öser när, de dagar där solen värmer som
mest och de dagar där packningen väger som tyngst,
varenda kilomter kommer räknas, alla niohundra.



Jag är barnhemsvän sen i julas, mamma med,
hennes vän också. bli det du med här.
läs om happy walk här och gör det du kan,
minsta lilla räknas. jag kommer ge det jag kan och troligtvis få äran att möta upp ett trött men glatt happy walkgäng i phuket i vinter.

5 hjältar.


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Tack fina du! <3

2011-06-22 @ 15:07:13
URL: http://duplo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det ska bli spännande att följa deras resa=)....

Och hoppas du kan möta upp dem i vinter....Kram

2011-06-25 @ 08:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0