fjortonde

jag har kört bil idag, jag fick mest köra bakåt, jag har kramp i vänsterfoten, tjejer är sämre på det, att köra bakåt alltså, men vad gör det när killar är sämre på allt annat när det kommer till att köra bil konstaterade min körfröken. om 20 minuter ska jag gå till körskolan igen för ännu en lektion. jag blundar inte i korsningar längre, jag tar inga djupa andetag i tron om att det är mitt sista varje gång jag vrider om nyckeln, jag får fortfarande panik vid start i backe, snart i hamn alltså.
igår fick jag fint spontanbesök från  stockholm, det var fint.
nu detta

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar till den dag den knastrar i gruset av en bil som kör in på gården och du MIN ÄLSKADE DOTTER sitter vid ratten♥♥♥

2011-06-15 @ 08:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0