01:00

jag läser matbloggar i hopp om att få somna men det enda som hjälp mot sömnlösheten de senaste veckorna är en dos stilnoct, hallucinationerna skrämde mig så nu låter jag bli.
jag är fortfarande sjuk, göteborg blev inställt och min lediga vecka
 blev en jobbvecka, tur att helgen var bra, bra människor vid en pool
 och på en terass räddade helgen som annars hade blivit
väldigt bitter och sur för att jag missade göteborg, men saknar gör
 jag fortfarande, så mycket att det skaver.
jag ska försöka somna igen, till listan c.collin gjort.

update: 02:00. fortfarande pigg. klockan ringer om 3 timmar och 15 minuter.
update: 03:00.fortfarande pigg.klockan ringer om 2 timmar och 15 minuter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0