vykort från pip

Hej Syster.
Pip fortsätter leverera. truppen består av mig, calle, collin, sara och emelie. vi är ett fantastiskt gäng som mest garvar oss genom dagarna. Igår var vi i vanlig ordning på hotellgatan när vi inte var i pips öltält. igår såg vi tove styrke i spåregnet, sen dansade vi i leran till far east movement, grymt!
ikväll ska vi äntligen se veronica maggio och manic street preachers.
kamerabatteriet dog igår så du får nöja med dig med två tisdagsbilder. den första är på bordsdansen, sjukt att ett ikea bord för 200 spänn håller för fyra dansande vänner.
den andra bilden är på mig och björn, han har mitt linne och jag har hans, sjukt kul tydligen...

puss.





Kommentarer
Postat av: Sis

Tackarrrr

2011-07-08 @ 15:43:29
Postat av: sis

ps.

du passar i ljusblått.

2011-07-08 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0