how to save a life.

God kväll mamma som är trött på emelies fina hand på fina veronika maggios konsert.
idag tog jag mig friheten att gå tidigare från jobbet, inte utan att se till att de andra i personalen också fick några extra timmar ledigt så klart. rättvisa är viktigt.
ikväll har jag hämtat mina sista grejer hos c, på vägen hem köpte jag en ny mopp för att sedan gå hem och tvätta, jag tvättar nu fast klockan är 22:12 men jag var smart nog att boka den tidiga tiden i morgon så kläderna kan hänga över natten. jag la just ännu en ansiktsmask som tyvärr brände efter 5 minuter, 20 kronors skit från kicks. nu följer jag det hemska som hänt i oslo och återigen får jag anledning att inse hur viktiga alla mina är.  i morgon ska jag och annika gå ut och vifta med de lurviga ben vi har, senaste gången vi var ute ihop var på juldagen så det kommer bli kul, förhoppningsvis kommer jennifer med också.
igår råkade jag försova mig från en körlektion, inte bra jag vet men du vet hur jag är på morgonen, MEN det har faktiskt blivit mycket bättre...
God natt


det är är jag och christoffer collin på en förfest lördagen på putte i parken,
han är en av mina viktiga.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig flicka som tvättar, städar och jobbar, men ack så dyrt att missa en körlektion=(.... Fredrik har köpt två nya ( begagnade) däck till din blivande Golf 2:a....och ska meka dit en ny bustning idag så det närmar sig gumman♥.....Älskar Dig♥

2011-07-23 @ 09:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0