holocene.

god morgon mamma!
klockan är 8 35, jag är ledig idag och vaken sedan en timme tillbaka, inte för att jag har drabbats av någon slags "fångadagenpanik" utan mest för att grannen började klippa gräset då.
Igår efter jobbet såg jag i rymden finns inga känslor, ni har säkert hunnit sett den, har ni inte annat så gör det, det är vad man kallar för en riktig feel good film. mitt sällskap var inte lika impad, den ena satt mest och suckade och den andra studsade upp och ner i soffan panikartat över tvångstankarna huvudrollsinnehavarna har.
solen skiner så efter en dusch och lite fix åker jag till nora och käkar glass, badar kanske.
mer spännande än så är inte livet just ju, calle är förresten på kusten hela veckan så vi kan inte hämta bilen så fredrik behöver inte stressa med däcken.
i lördags var jag ute med annika, det var väldigt väldigt kul, vi satt hos jennifer innan vi åkte in till stan, kändes som förr, jennifer sminkade oss och vi åkte buss in efter timmar av snack om livet, döden och allt därimellan. vi mötte upp calle och hans crew och klockan fem morgonen eften somnade vi alla i calles föräldrars hus efter en grym efterfest.
nu prepp för nora och bikiniångest!
puss

jennifer kan det där med smink och jag kan det där med att se
halkkorkad ut.


här har du favoritlåten just nu, lyssna en och två och tredje gånger...

Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon sötis=)

Det här vill jag ha som vana, tack♥ Hoppas ni får en skön dag i Nora och glöm inte äta en glass, den lär vara grymt god.

Bilen är klar så den kan ni hämta när ni vill.

Du är förresten snygg som en fotomodell på bilden, så det så.

Jag funderar på en tur till Marieberg i dag men jag får se vad plånboken tycker först, haha

Kram min fina dotter♥

2011-07-27 @ 09:19:38
Postat av: tilda

DU ÄR SKITSNYGG !!!

2011-07-27 @ 09:44:01
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: sis

snyggast i hela jäkla världen!

2011-07-29 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0