compact living....

som efter varje gång jag tagit tag i det enorma tvättberget känner jag allt annat än lättnad över att slippa använda udda strumpor och reservreserv trosor. det som sköljer över mig är irritation och inte långt ifrån ångest över att jag inte har någonstans att förvara kläderna.
min fantastiska lägenheten består av ynka tjugonio kvadratmeter och i den finns två ynkliga garderober, varav den ena även agerar städskåp och "övrigskitmansamlarpåsigförvaring". matematiken går uppenbarligen inte ihop. jag har en stor byrå som även den är överfull med underkläder, sängklader, höst/vinterkläder och mys/träningskläder.
vem har lösningen på ekvationen? någon student där ute med klädköpamani vet väl hur det är att bo "compact living" som IKEA uttrycker så fint..tips mottages glädjeligen!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla älskade barn♥



Det är kanske tid att skaffa en större lägenhet....?



Kram M

2011-07-03 @ 09:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0