nights

jag har drömt mardrömmar i princip varje natt i över en vecka, om vänner som dött, blivit sjuka, försvunnit. i natt drömde jag något fantastiskt, han som jag tänker på varje dag, som jag aldrig kommer få träffa igen stod helt plötsligt bara där, han var längre i drömmen än han var på riktigt men annars precis likadan, samma lugn, samma röst. jag kunde äntligen berätta för honom hur mycket jag älskar honom och mycket jag vill att han ska komma tillbaka. han svarade - men johanna, jag kan inte komma tillbaka, jag är ju död.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken vacker upplevelse Johanna♥ Han VET hur mycket du älskar honom och han lever så länge han finns i våra hjärtan och minnen.♥

2011-01-06 @ 14:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0