påse

att jag aldrig har varit en typiskt tjejtjej gällande kläder, (eller
någonting annat för den delen) är väl ingen som blir förvånad av att höra, köpte
mina första skor med klack i vintras, bara det!
nu har jag i allafall blivit raka motsatsen, jag älskar blommigt och
pastellfärger, gärna rosa och mintgrönt..klänningen från nelly kom igår
och jag längtar ihjäl mig till jag ha den på mig. än så
länge hänger den på garderoben för att påminna mig
om att det faktiskt någon gång kommer blir sommar,
troligen en kort sådan, men iallafall...
idag köpte jag de här superbrudiga sängkläderna,
synd att kudden är vit med tanke på att jag alldeles för sällan tar mig tid
till att ta bort smink, speciellt de där sena lördagsnätterna...

igår såg jag social network. helt klart värd att se!
idag blev det en lunch med älskade mami och hennes fina vän anette.
i kväll försöker jag bestämma mig för om jag orkar umgås eller inte.
i helgen kör jag de två sista monsterpassen...
nu bestämde jag mig för att jag faktiskt orkar umgås.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du är så fin, tjejen <3

2011-02-25 @ 20:47:34
Postat av: Mamma

Älskar dig och tycker du bor för långt bort=(

Och du passar att jobba på STIL, du strålar och lyser som en stjärna♥

2011-02-26 @ 09:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0