lilla lady.

en vas, ett spetstyg, två tallrikar och en mugg, dessa trevligheter fyndade jag på i dag på världens bästa loppis, lilla loppan i världens bästa degerfors, hela 50 pix gick kalaset på!
kanske till och med tar mig tiden till att lägga upp bilder i morgon, jag borde ha tid då. nu för tiden är mina dagar väldigt ihoppusslade och för första gången på väldigt lång tid är jag helt beroende av min kalander. tyvärr glömmer jag alltid ha den med mig, den är ju för stor för mina fickor och det där med att ständigt springa runt med att klumpig väska på en redan så klumpig vinterjacka har jag aldrig förstått mig på.  detta leder i sin tur att jag enkelt dubbelbokar mig, eller bokar in för mycket men det gör ju inget, någon har ju sagt att man kan sova när man dör...! det där med att säga nej till jobb eller socialt umgänge har ju aldrig heller aldrig förstått mig på.
i skrivandets stund inser jag att nästa hellediga dag är på lördag, då har jag inte varit helledig på fjorton dagar, men det är ju det jag trivs med..när jag blir stor önskar jag mig ett jobb där har 100 saker att göra på en dag och att alla saker hinner bli gjorda till perfektion. alla ska titta beundrat på mig och tänka - hur lyckas hon!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0