down the line

dagens: konstant framstupa
sidoläge efter en blöt gårdagskväll. om jag hade kul får
ni fråga någon annan om eftersom jag alltid, trots slagsmål,
brist på människor, en och annan lucka, brist på omdöme, 
överflöd av pinsamheter och alltid något borttappat alltid tycker
att jag har kul. det är ju huvudsaken, att jag tycker det även
om det inte var det.

mitt i allt soffhäng och drömmande om en ny vårgarderob och
matchande ny hårfärg kom jag på ännu ett sätt att förändra
mitt utseende på. det är något jag tänk att få gjort sen jag var 14 år
men inte har vågat. känns som det är dags nu,
10 års rädsla räcker väl för att göra något som tar 5 sekunder
att göra?

vill nu höra lady gagas nya låt, det vill ni ju så klart, så tryck
här
veronica maggio vill ni ju också höra så klart
Veronica Maggio – Jag kommer






Kommentarer
Postat av: Ann

Johanna, don't do it!

2011-02-13 @ 22:47:41
Postat av: anna din anna

vad ska du göra som ann inte vill?

2011-02-13 @ 23:15:43
Postat av: johanna

ann trodde jag skulle lägga in silikon i patterna, vilket jag skulle gjort för länge sen om det inte hade känts så...omodernt..istället tänkte jag printa in en nål i mitt tragus, den där flärpen i öran..känns mer lagom.

2011-02-15 @ 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0