söndag 28 augusti.

Mami!

Idag du har jag hunnit med massa saker, tvättat, diskat (x2), gått jättefort runt aggerudspåret, tittat på Calle när han ätit indisk mat, försökt lära honom köra bil, sorterat garderoben och  pluggat teori. igår hann jag med loppis på berget (läses: bergöööö), där jennifer, cattis och maja hade ett bord, jag hann även med ett snack med morfar jonte och hann lägga  ännu en sten hos morfar ronnie. sen träffade jag din förstfödda, vi försökte se på fotboll i strömtorp och försökte därefter spela pingis. någonstans efter det stod jag ett par timmar i ett kök och kämpade för att efterlikna din potatisgratäng, jag failade på en halv liter gräder och en hel vitlök.

här har du och freddan en låt att poppa till på vägen till arlandish



Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vilken energi....vart hittade du den??? Du tog kanske min för jag var som en urlakad sill hela dagen i går.

Men idag ska jag handla det sista , städa, tvätta, stryka och packa för i morgon bär det iväg till Mallis=).....Tack för den skumma låten haha, men vi flyger från Örebro gumman.... Lika bra att sätta i gång med sysslorna direkt. Älskar dig! Ses när vi kommer hem♥

2011-08-29 @ 08:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0