sommar i sverige.

månaden är augusti, landet är sverige.
mössa + luva + halsduk är klädkoden som gäller.
på fötterna skinnstövlar. allt för att inte bli
blöt av regnet som igår pågick i sådådär
13-14 timmar.
nu mamma vet jag precis vad du tänker, "vad ska du ha på dig i vinter?".
det undrar jag också, jag preppade lite igår med en jacka som ska tåla sisådär 25-30 minusgrader, en sån borde väl funka fram till april, från och med nu?




mössan är inte min, den är din calle men det är den enda jag har sörru, om jag inte har ett gäng hos dig?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Go`du är, gumman <3

2011-08-20 @ 22:40:10
Postat av: Mamma

Somliga saker förändras aldrig haha Om du vill kan jag sy namn i dina mössor, vantar o halsdukar?? KRAM

2011-08-20 @ 23:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0