mössa.

god kväll mamma, egentligen är det natt men om jag skriver "god natt mamma" blir början egentligen ett avslut, eller?
vilket fall som helst så är det sent, jag har precis gått av min första jobbvecka på nygamla jobbet. jag har lärt mig en del nytt ändå, mest att jag har muskler på ställen där jag inte trodde jag hade muskler, de musklerna sitter i axlarna, i ryggslutet, i baksida lår och i överarmarna, välkomnen säger vi till dom!

om ganska exakt 5.5 timme ringer mitt larm för första gången, sedan ringer det ännu en gång om 6 timmar, sedan ytterliggare en gång om 6.5 timme då är det läge att gå för att ta mig till körskolan för 4-5 timmar risketta, jag längtar inte speciellt mycket men som Oprah sa en gång "do what you have to do, so you can do what you want to do", kloka ord, jag undrar om hon kom på det själv.

jag ligger i sängen nu och surfar efter mössor, det är kallt på nätterna och på tidiga morgonar nu och eftersom jag, precis som alltid tappar bort sisådär 4-5 mössor varje säsong så är det dags att köpa sisådär 4-5 nya...

god natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon älskade unge!

Tack gode gud för internet haha....Nu sitter du där, på trafikskolan och jag lovar hålla tummarna för att det går bra....Röret till bilen har inte dykt upp än tyvärr men snart är bilen leveransklar ....igen....Och då åker vi som oljade blixtar till dig med den....Massor av kramar ...Mamma

2011-08-19 @ 08:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0