hurry!

Hej mamma!
jag vet att jag är okontaktbar just nu, jag jobbar och när jag inte jobbar så jobbar jag extra och ner jag inte jobbar extra spenderar jag tiden med att inte jobba och passar då på att träffa viktiga.
idag har jag tagit ledigt för att sola och bada med emelie, hon hämtar mig om tre minuter och jag är egentligen i full gång med att kasta ihop kakor, bullar, smörgåsar och frukt i korgen jag köpte i tanzania, en sån som jag köpte till dig om jag inte minns fel.

got to go!


smygbild på mig och emelie på pip

Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon!

Skönt att se att du lever och att du verkar må bra=)

Hade dock önskat att jag tillhörde den inre kretsen "dom viktiga", hmmm. Bilen är städad på insidan, ny wunderbaum är köpt och bensin finns i tanken och den väntar på sin nya ägare.....

Hoppas du får en skön dag på stranden, det är du värd fina fina Johanna♥

Älskar dig♥

2011-08-04 @ 08:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0