true story

Antalet läsare har verkligen stigit den senaste veckan. Detta beror ju knappast på att jag är flitigare med att uppdatera eller skrivit mer läsvärda inlägg än vanligt.
Det beror ju helt enkelt på att många av er är skvallerkåta, vilket jag har full förståelse för, jag älskar också skvaller, men jag måste göra er besvikna, det finns inga gottiga otrohetshistorier, inga lögner eller skandalösa intriger som ni kommer få ta del av här. ni kommer inte få reda på någonting här, tyvärr men jag tror att det kallas intrigritet.
Ni som vill veta skiter jag nog mest i, ni som bryr er, på riktigt, kan ringa mig närsomhelst så ska ni få veta.
Fråga helst inte när jag är full och ute för att dansa och ha roligt, det blir inget bra då. Folk verkar glömma bort, eller vet helt enkelt inte hur ont det gör, framförallt verkar folk glömma att det är två människor som har jävligt ont...


Kommentarer
Postat av: ake

<3

2010-09-14 @ 17:27:30
URL: http://lifeofake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0