tinnitus i hjärtat

Alla människor är rädda för något, en del har till och med fobier. Ormar, spindlar och höjder antar jag hör till de vanligaste men jag är livrädd för något helt annat: GYM, kalla det fobi eller rädsla men det är fan inte lathet!
jag kan verkligen inte förklara vad det är som skrämmer mig så, det är inte, som många tycks tro, att jag är rädd för att folk ska titta på mig, det är inte att jag är rädd för att bli svettig och jag är inte rädd för att ta i. Jag har inga problem med att ta en långpromenad, jag spenderade flera år med att rida och mocka skit, jag kan vara jävligt envis när det gäller andra fysiska saker som att bära tungt, klättra, springa eller vara ute i skogen i 12 timmar och leta, kräla och krypa efter bunkrar men bara tanken på GYM gör mig gråtfärdig och kallsvettig. samtidigt är jag fruktansvärt trött på att känna mig svag och klen så nu är det jävlar i mig dags att ta tag i det, tycker min kära inneboende K.Khan iallafall. I förmiddags ringde han och berättade att jag är uppskriven på easyline, två sekunder senare hade jag gråten i halsen och kände svetten rinna längst ryggen och sedan dess har jag inte kunnat tänka på något annat men jag är alldeles för envis för att vägra!
Ikväll hittar ni mig på träningslagret! ångest är ordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0