keeping it sober...

I morgon far jag till den kungliga huvudstaden. håll tummarna för att SJ sköter sig, att vinden går att rätt håll och att snö och löv håller sig borta från spåret. Om tåget håller sig på rälsen blir det garanterat två eller fler skitroliga dagar!

denna höst jag lyckats tappa bort ett visakort, en plånbok, en mobil. i lördags lyckades jag tappa bort väskan med mitt superduper nya läppstift. ja jag är trött på mig själv. resterande vinter förblir jag nykter!

det är väl ingen som missat serien "så mycket bättre", den absolut bästa serien som någonsin producerats. jag väntar redan på nästa säsong och hoppas på deltagare som thåström, jocke berg, robyn, anders wendin, veronika maggio, maskinen, melissa horn och håkan hellström..poppigare än så blir det inte. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0