hon förtjänar himlen

Stockholm var super! en mycket trevlig mingekväll med många intressanta människor, ett leende att dö för från Paolo Roberto, vinbuffé, hälsning på min sedan länge bästa skådespelare, vinstlotter, öldrickning, godisnappssnatteri men framför allt många pengar insamlade till Happy Child organisation!
Dagen efter bestod av storm, ett efterlängtat besök till fotografiska,oväntat besök, mysig restauranglunch och gående på stan.

Kvällen spenderar jag tillsammans med korea-kriget, lisa ekdahl och en före detta.


Hon är inte nåt man får/Hon är nån man ska förtjäna/Du höll aldrig henne högt
Du var aldrig nere på knäna/Hon är inte nåt man har
Inget att förfoga/Du sa att hon var så svår
Men klagar för att det är över/Löften hon gav var aldrig att var i ditt våld
Att stå under din kontroll/Löften hon gav rörde något annat,
men antar att det inte längre spelar nån roll/För hon kommer aldrig mera hit
Jag ska försvara henne om jag kan/För hon förtjänar hela himmelen/Och en mycket bättre man

Kommentarer
Postat av: tilda

du hötte åt gamarna som jagade o följde mej. du drog mej upp ur skiten. du badade du sköljde mej. vi simmade mot strömmen i de stridaste av strömmar. för du sa man blir vacker om man följer sina drömmar. <3 min favvo!

2010-11-25 @ 22:13:31
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: johanna

wow...den ska jag lyssna på genast!

2010-11-25 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0