en liten liten önskelista.

Önskelista på systers begäran.





1. Oversizetröja för att vara mysigt snygg. bild från monkigirl.se
2. pistolörhängen pangpang för att jag alltid ska kunna försvara mig. bild från nelly.com
3. flätat hårband från indiska.com för att det är sjukt snyggt
4. skinnskärp från ginatricot.se för att hålla upp byxorna
4. underkläder för att slippa gå italienare. bild från monkigirl.se
5. ringar för att dölja uppmärksamheten från mina sönderrivna naglar. bilden från stylebytyra.se
6. dataväska för att det bara är en tidsfråga innan plastpåsen går sönder.
7.stor uggla-ljuslykta från lagerhaus.se så jag alltid har någon att prata med
8. jordglob för att aldrig glömma att det finns miljoner platser jag ännu inte utforskat
9. sittpuffar. så jag kan ha en fest där man slipper sitta på golvet.


Kommentarer
Postat av: veronica

hello!

vart är sittpuffen och globen ifrån?



puss o kram

2010-12-01 @ 12:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0