regrets

får man ångra att man har gett bort något?
Idag letade jag efter en sommarklänning jag har ägt en gång i tiden, jag trodde den var nedpackad bland resten av mina sommarkläder men jag insåg snabbt att jag nyligen, i ett svagt ögonblick gav bort den till min syster..vafandåför? den var ju bara pyttelite för liten. Min enda sommarklänning ju...
EMMA! Valet är ditt men bara så du vet så ångrar jag att jag gav bort den grön och blåblommiga klänningen till dig.
Det var en annan klänning med, en klänning som det var väldigt mycket minnen i...
Har man rätt att ta tillbaka något man gett bort?
SPEAK UP!


från och med nu ska jag aldrig ge bort kläder..de ska finnas kvar för alltid o så ska jag ta fram dem och berätta för mina barnbarn om vad som hände när hade på mig dom...

FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0