Kyss Johanna

Igår fick jag ett brev, ett riktigt brev, med en present! Finns det något bättre?
Det var lovely Emilie som skickade ett brazilets. ett armband som man knyter tre knutar i, en knut för varje önskning.
När armbandet ramlar av har önskningarna gått i uppfyllelse..tack snälla Emilie!

Nu kollar jag på "Modehuset Chanel" Tack SVT!
Ikväll ska jag fira att min redovisning gick jättebra med Tildaflickan från ovan och så klart äta biopopcorn







Btw...har en kul grej på gång...men det är hemligt ett tag till... och nej mamma, jag är inte gravid..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jasså inte? Det var synd=(....Har provat nå damen på tel men inget svar.........snyft

2010-05-11 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0