heart beat

Inatt:
Jag höll precis på att somna när jag känner hur Christoffer börjar skaka, rulla med kroppen och vifta med armarna, och skriker han - vart är han, vart är han?! samtidigt viftar han febrilt med händerna. Jag tvekade en sekund innan jag väckte honom, fick för mig att det man inte skulle väcka folk som drömmer mardömmar men kom snabbt på att det är ju när folk går i sömnen.
Jag la händerna på hans kropp som var genomsur av svett och väckte honom. han tvärsatte sig upp och frågade vad som händer. jag skrattade lite och sa att han drömmer. Sen sov jag på hans bröst resten av natten och kände hur hans hjärta så småningom återigen slog i normal takt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0