grass-widow

jag är gräsänka, sedan tre timmar tillbaka. Det har varit underbara tre timmar. jag sov hur länge jag ville, sen gjorde jag tvåan med öppen dörr, sen fönade jag håret utan att nån klagade på oväsandet.
 Sen var det inge kul längre för helt plötsligt kunde jag inte bestämma mig för vilket halsband jag skulle ha så jag ropade i luften
- Christoffer. det eller det!? för att snabbt inse att han var ju inte hemma.
Sen behövde jag hjälp med att knäppa ett halsband, sen att få upp det igen, för att slutligen få hjälp med att knäppa det en sista gång.

Nu ska jag jobba! det var längesen jag jobbade på STIL och det ska bli riktigt, riktigt kul! WOW 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0