100523

Hemma efter på supertrevlig helg i Skövde!

140 blogginlägg att läsa och 14 av dessa inlägg handlade om flickvänner som blivit uppvaktadade med blommor, godis, utflykter, resor och alla möjliga saker som jag rent spontant kan känna är hur sliskiga som helst men HERREGUD vad jag ljuger för mig själv!
Jag vrider av avundsjuka, biter mig hårt i tungan, kniper handflatorna mot kindern och sväljer en enorm klump av avund!  
Trots ett ganska bra tag nu med min pojkvän vet jag fortfarande inte hur det känns att få en blombukett, en spontan present eller en överaskningsutflykt. SKÄRPNING HEROU
Han är visserligen grym på andra saker, han är en jävel på att dammsuga och han säger alltid till mig hur fin jag är, ibland till och med när inte ser mig, om lampan är släkt eller om han stirrar in i datorn.
Han är bra på massa andra saker som jag inte behöver häva ut här men bra är han, MEN nån liten gång kan man väl få en blombukett?? bara en liten, två tulpaner från rabatterna utanför är väl inte så mycket begärt...eller???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0