Äventyr

EN DAG I BILDER

Vi fick historielektioner, botaniklektioner, några utskällningar, många stick från onda brännässlor, vi hittade en övergiven by, en trevlig norsk kvinna. Vi sprang, simmade och klättrade. Så där en bra dag ska vara!


vi hälsade på Arvika


medan C jobbade fotade jag blomster


Jag hittade en man som berättade väldigt mycket om Arvikas historia

Vi tog en badpaus efter flera timmars letande i skogen


vi hittade ödehus

en öde kyrka

och lite andra ödeställen




Jag hittade min första bunker!



och C hittade "världens finaste skans"




Denna biltur började 07 00 och tog slut 21 30 så det finns en del äventyr som inte orkar visas här...

Midsommar förresten? Vad händer?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka underbara bilder ni tar.....Superfina.

Vi ska ha lite gäster och ni är sååååå välkomna=)

2010-06-23 @ 07:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0