I heart FACEBOOK

Tack kära Gud för facebook, tack vare den så vet jag att det är ungefär 10000 grader varmt ute, thats all i need to know..
Som vanligt finns det också en del onödig information men som ändå känns gött att veta, jag vet att Malin kommer gräla med en polis, att Tony har festat för mycket i helgen, att Robin har en ny vän, att Madde läser kalle anka och att ett flertal andra packar men de vill inte säga vart..det får vi kanske reda på snart.. jag hoppas det..
Nu vet ni iallafall snart att jag har bloggat och att jag snart befinner mig i Degerforso för sol, bad och fotboll..!


Kommentarer
Postat av: Tony

Du glömde nämna att vi andra får veta vad du köpt för spännande grödor o verktyg i Farmville oxå.. ;)

2010-07-07 @ 00:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0