Combat lover

Fredag: Örebro stad med Tomas Brink. Jag fyndade på Monki underbara REA och Tomas köpte blå skjortor.

Lördag:
Jobb, som vanligt var det i princip inga kunder efter kl 14, undrar när de ska ändra systemets öppettider till 15 så handeln håller igång sistat timmen. Men just igår gjorde det inget att det inte var kunder för jag hade bråttom hem, jag skulle ju hem och se bröllop och när de sa "ja" till varandra, men som vanligt var det ett gäng kunder som tyckte det var passande att kliva in i butiken 14 59 för lite shopping. Jag sprang mer eller mindre till ICA, och sen hem. I samma sekund som jag öppnade dörren så förklarade prästen Viktoria och Daniel för man och hustru.
Sen vidare till Anti och hans fina, fina Alicia. God mat, gott vin,jordgubbar, bröllop, fotboll, skvaller, såpbubbleblåsning och kvällsläsning för Alica gjorde kvällen perfekt.

Kommentarer
Postat av: Jonahagnes

Informative website! Thanks!

2011-01-28 @ 11:02:11
URL: http://jonahagnes.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0