west coast

Det finns inget ställe på jorden som jag älskar så mycket som den svenska västkusten. Jag älskar allt med det, bryggorna, lukten av tång, vinden från havet, att springa på kobbar, jag älskar stugan på Ulmekärrsvägen vi alltid hyrt när vi varit där, nu älskar jag campingen vi bodde på i år, jag älskar att kolla på båtarna och gissa hur mycket de kostar, jag älskar att ligga på bryggan och kolla ner på maneter, fiskar och krabbor. Jag älskar att fiska krabbor och jag älskar att jag är livrädd för att hålla i dom. Jag älskar att jag och c i år fick dela en madrass på dryga metern och lyssna på hur ett riktigt sommarregn slog mot förtältet.
Jag älskar att äta frukost ute och att hundarna var ständigt i vägen när man skulle äta. Jag älskar att vi bodde vid en nationalpark där kossor, får och hästar gick fritt. Jag älskar att jag fick uppleva mitt absoluta favoritställe där jag har miljoner minne ifrån med C och jag har redan har bestämt vilken stuga vi ska hyra nästa gång vi åker dit..

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0