Från och med du

Gårdagen var super! Häng på uteplatsen med bästa Tilda och Sanna för att sedan möta upp Daniel och sedan ta oss till Draknästet Red Brick som faktiskt var riktigt trevligt, bättre än jag förväntat mig så jag erkänner Tilda att jag hade fel fel fel.. Tyvärr var jag tvungen att ta mig hem tidigare än jag ville pga av illamående som jag skyller på värmen.
Denna dag spenderade jag i vassen med Christoffer, Sanna, Janne, Evelina och bröderna Wollgård innan skyfallet kom, jag hade hoppats på blixtar och dunder men tyvärr blev det inger mer än kraftigt regn och lite mullrande..
Ikväll: VM FINAL!
Jag har tippat Holland som vinnare under hela VM så numera kan ni kalla mig för Bläckfisken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0