Hej Skalk

Herregud vad tekniken är fantastisk! Igår kväll poppade msn upp med ett meddelande medan jag hade en konversation med Skalk, "Ni har båda två webkamera". Helt fantastiskt tyckte jag, dels att jag har webkamera, men att även Skalk skulle ha en! De trycktes på och jag var beredd på att skriva hur fantastiskt det var att få se henne när jag plötsligt kunde HÖRA henne..Det hade jag verkligen inte räknat med, hon kunde till och med höra mig.. Herregud...varför väntade jag så länge med att köpa dator...
Nu vill jag ha en snygg datorväska till ett rimligt pris..med snygg menar jag inte TOSHIBAS egna svara tråkiga, jag menar med en snygg färg eller nåt snyggt print... Tänkte hinna kika i gbg när jag är där i helgen, hur fantastiskt är inte det! Jag menar, Göteborg, den enda värda staden..! Alla andra städer kan dö...! Nu helst!


Man kunde tydligen ta kort med kameran med, synd att bilderna inte
direkt smickrar - Hej påse under ögat...









Kommentarer
Postat av: tilda

haha. välkommen till 2000talet johanna! :P

(och göteborg är en jävla skitstad)

2010-02-10 @ 10:25:39
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: johanna

tackarrr...jag känner mig förundrad av denna nya värld, men ack så fantasisk den är... (stockholm är ett rövhål)

2010-02-10 @ 10:53:33
Postat av: flk

den visar ditt sanna jag :D



göteborg är sveriges framsida

2010-02-10 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0