excuse moi Tigerrrrn!

Det har varit en hel del sport nuförtiden, i alla OS-anda fortsätter vi men som vanligt ur ett litet annorlunda perspektiv..
 Ligger i soffan, äter mammas fantastiska bröd och stör mig på vad jag ser på nyheterna. Han heter Tiger, hon heter Elin,de två var/är (vem vet) ett par, de hade en familj.
Han valde att sätta på ett gäng fula brudar istället för sin fantastisk vackra fru. Är vi överens så här långt? Gött.. Nu har Tigern suttit inför hela världen och bett om ursäkt, inför kameror och inför alla andra som spenderar denna fredags kväll hemma i soffan. Jag kan inte förstå varför han ber om ursäkt till mig, till sina fans, sina chefer och sina sponsorer.
Det finns väldigt få människor som han är skyldig att be om ursäkt till, dessa människor är hans fru, hans familj och kanske till och med de kvinnor han valt att sätta på. De människorna ska han be om ursäkt till hans ögon blöder ur hans bottenlösa skalle.
Jag kräver ingen ursäkt, tvärtom, jag tackar Tiger för att han får mig att inse vilket sjuhelvetet jävla tur jag har som en helt fantastisk pojkvän som aldrig skulle sätta någon annan än mig, som aldrig skulle såra, förmjuka eller utnyttja mig på det sättet och denna fantastiska man väljer att älska mig..Tack som fan Tiger!
En fråga bara: Varför är alla kända män som skitit i det blå (blivit påkomna med otrohet) sexberoende...
Förlåt älskling, kan inte hjälpa det, är beroende! Patetiskt, stå för att ni inte är tillräckligt säkra på er själva för att kunna behålla k*ken i brallan..Är det inte det otrohet handlar om, bekräftelse?
Den som vet får gärna berätta!


                                      
Otrygg, Otrogen,rik...          VS             Trygg, Trogen, rik??          














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0