DONNAPANELEN HATAR EGOISTER


- Bra jobbat tre kronor.
- Curlingen ser lovande ut


För övrigt fick jag just ett vansinnesutbrott. Rena dåndimpsattacken.

Jag hade nyss tvättid och upptäckte att torktummlaren var ur funktion.
Jag blev aningen irriterad men tröstade mig med att dropinrummet fanns till mitt förfogande. Phew.
Så, jag hängde in tre lakan i ett stort torkskåp i dropinrummet (det var någon sopig jävel som tvättade pga av dålig planering, det är då man använder dropinrummet nämligen).

Jaja, när jag ska hämta ut lakanen ser jag att de ligger i en hög på golvet och en lapp sitter på torkskåpet:
"MEN HALLÅ, JAG TVÄTTAR HÄR, ANVÄND DITT TORKSKÅP"

1. jaha, du tvättar säger du? MEN HALLÅ,  nu är det för i helvetes fan så att ALLA får tvätta här. SAMTIDIGT! GOT IT?

2. Mitt jävla torkskåp är trasigt. Jävla egoistapa.

Så, jag gick där och funderade ut ett riktigt attacktal som han skulle få höra....

Och där kommer han. En drygt 30årig liten mammagris som antagligen var så äckligt bortskämd som barn och aldrig behövde dela med sig av sina buggtuggummin.


Jag tramapde in i HANS tvättrum och slängde mitt arga tal i ansiktet på honom som inleddes med orden "MEN HALLÅ".
Han fick bland annat höra att han var egoistisk, en dålig planerare och underförstått fick han höra att han var sunkig som tydligen tvättade jävligt sällan eftersom han behövde ta upp ett stort jäkla torkskåp.


Nåja, han erbjöd sig SITT torkskåp till slut. Men det gav jag blanka tusan i. Jag vill inte hänga mina lakan tillsammans med hans kläder som säkert är fulla av massa torkade halvfabrikatfläckar.
Mogen som jag är pekade jag även finger åt honom.. När han inte såg...

Nu fick jag ut februari månads aggressioner. 
Men oavsett gott folk. Vad har hänt med medborgarens ödmjukhet, genorisitet och medmännsklighet?

och i det här fallet handlade det bara om ett par skitstänger att hänga tvätten på!
Usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0