lära dig hur vinden vänder.

snart är jag 25, det märkt, det känns, det syns..tyvärr inte för att jag blivit mer vuxen, ansvarsfull, ordningssam, mindre impulsiv eller klokare. det märks, synd och känns på kroppen, eller kröppa för att skriva i talspråk. Allt är numera slappt, magen, låren, röven och armarna och detta har givetvis enbart med åldern att göra. Ingen kan inbilla mig att det är en konsekvens av mitt leverne!
angående det så kan jag berätta att jag faktiskt blivit lite mer vuxen. jag har sedan länge hävdad att jag inte tycker om asiatisk mat, i thailand levde jag på pasta carbonara och jag har faktiskt smakat på kinesisk friterad kycklig så jag tycker jag har belägg för mitt hävdande. nu kan jag vuxet meddela att jag två gånger på denna vecka ätit indisk mat som jag faktiskt tycker om...tummen upp för indian curry i karlskoga

i morgon bitti är det frukost i butiken som gäller, med vad jag enkelt kan kalla för världens bästa arbetskamrater, det tackar vi för. vi tackar även för att jag hittade juldagsplagget för 50 pix på h&m, dock så borde det inte kosta mer med tanke på hur lite tyg det var..en tredje jeansskjorta på ett par månader inhandlades också...

nu ska jag sova med bo-kasper.


alldeles för stark mat.i thailand.i värmen.


Kommentarer
Postat av: ake

Snart blire 50-årskryssning :P

2010-12-23 @ 09:40:29
Postat av: tilda

oh, jag älskar thailändarnas carbonara! :D

2010-12-23 @ 11:22:46
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0