luminary ones

herregud vad jag älskar min arbetsplats. idag, som borde vara den jobbigaste och stressigaste dagen på året, har varit den roligaste på länge. mellan rusherna har vi hunnit med allsång, dans, vuxensnack och allt som vi egentligen gör varje dag, men eftersom det var sista dagen innan jul var vi alla mer än övertrötta vilken gjorde allt det blev allt det där gånger 100 och minst lika många skrattanfall. får väl helt enkelt be om ursäkt till de kunder som uppfattat vårt beteende som stötande, dock säga grattis till de som var inne halv sex och blev bjudna på diverse traditionella juldrycker..
fick också en sinnessjukt bra julklapp med ett fantatiskt rim:
Viola,vi tänkte först att du var för ung
men i butiken du nu är kung.
du har tagit rollen med bravur
vi önskar dig vi kunde anställa dig i ur och skur!

viola är för övrigt mitt smeknamn på jobbet.
nu ska jag vinna på färgfemman...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0