försöker igen...

Min mamma tyckte inte om min önskelista så jag gör en till och hoppas på godkännande. jag vet att den inte är så vackert rent estetiskt men det får vi helt enkelt överleva...orkade inte heller bry mig om att den blev pytteliten...

 
1. en häst. gärna med tillhörande stallplats, diverse underhållsprylar som ryktborste, sadel och träns.
2. en hundvalp. en riktig, alltså ingen som passar i en handväska men som ska passa att heta Stella
3. en stor, vass och farlig kökskniv.
4. fotoskrivare.
5. en resa till varmare breddgrader, gärna thailand
6. ett hus. kanske inte just det vita som bilden visar, gärna något pampigare
7. en stickad kofta, inget konstigt där!
8. en slagborr, en jävligt manlig sådan.




Kommentarer
Postat av: Mamma

DET KOSTAR INGENTING ATT DRÖMMA ♥ OCH NÄR, INTE OM, JAG VINNER MILJONER SKA DU FÅ ALLT DU DRÖMMER OM. ÄLSKAR DIG♥

2010-12-05 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0