animal

Lite tankar en måndagskväll...

*
jag saknar mina tjejer så sjukt mycket! ALLA! jennifer, madde, maja, annika, ann, sussie, emelie...jag ska krama ihjäl er när jag när vi ses!! att vara i iskalla pittsverige istället för att följa med till thailand känns inte så illa när jag tänker på det.
* jag vill komma igång med att baka. jag önskar mig alltså ett kök i julklapp.
* jag hoppas farfar serverar nynackad kalkon på juldagen
* jag vill visst ha nya kläder på mig i helgen, jag trodde inte jag skulle vilja det.nätshopping blir alltså...
* jag har fått en superfin bokhylla gjord till bara mig...jag vill trycka in alla böcker i den nu!! 
* jag vill ha mig mina nysnattade superfina vintageshorts på mig, gummistövlar och solbrillor..ja endast! och dansa häcken av mig på festival
* när ska jag få ett körkort egentligen?

sommar 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0