stockholm

Ev så åker jag och C till vår huvudstad i helgen. Ett besök på Fotografiska är givet men sen då? Jag kan inte Stockholm, förra gången jag var där så var jag 12 år, då besökte vi Vasa-museet.  
C vill till militärmuseet och jag vill se slottet. Shopping har jag ingen större lust med, i så fall i något mysigt område med loppisar, eller det kanske heter second hand i Stockholm. Jag vill äta god mat utan att bli rånad, jag vill promenera längst vattnen utan att riskera att stöta på en powerwalkande blondinbella.
Jag vill inte åka tunnelbana men kan tänka mig en båttur i skärgården, jag vill inte gå på Gröna lund men älskar att gå på akvarium. Den där fula telefonkiosken skiter jag fullständigt i men jag har hört att "sofo" ska vara kult..
Stockholmstips tack...




Kommentarer
Postat av: Pontus

Aquaria brevid Gröna Lund är ett bra akvarium.

2010-08-02 @ 18:08:24
Postat av: Mamma

Ejes chokladfabrik ( Kunglga hovleverantörer av världens godaste geléhallon) MUMS

2010-08-02 @ 18:19:56
Postat av: tilda

MEN HALLÅ! du var ju i sthlm för typ 3 år sedan o hängde med mej ! :E



mina sthlmstips är discomickes i husby och så restaurangen koh phanang på söder. :D

2010-08-02 @ 22:04:18
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: johanna

Aquaria kanske är värt ett besök, men chokladfabriken skippar jag =)

tilda..då var jag ju bara där en timme eller nåt innan jag for vidare till u-sala =) vad är discomickes??

2010-08-02 @ 23:16:39
Postat av: tilda

haha, det var vår lilla kvarterskrog ute i husby som styrdes av ryska maffian. ett riktigt guldställe ;P haha.

2010-08-03 @ 11:59:07
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: Mamma

Tänk vilka vackra bilder ni kan ta på chokladen och vilken glad mamma du skulle få OM hon fick ett par hekto geléhallon♥

2010-08-03 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0