rubrik

TANKAR EN BAKISDAG

* jag skulle verkligen inte vilja vara han som testflyger
* jag har aldrig ätit ben&jerry glass
* det är värt att betala extra och vänta 40 minuter för hemkörd pizza för att slippa gå 100 meter och hämta den själv

Sen har det varit ganska tomt i huvudet, förstås..(förstås är just nu världens bästa ord)

Snart ska jag gå o lägga mig bredvid min tillfälliga sängkamrat Sussie..warm up the bed honey, here I come..

För er som undrar vart syster min är så kan jag säga att hon lever och mår bra men någon bestämde sig för att ta hennes dator, hennes tv med, och när han/ han/ den/ det ändå höll på så tog han hennes smycken också...och överkast... jävla skurk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0