nice boobs

Det var ju inte så farligt...damn vad snygga tuttar jag har! kanske skulle lägga upp en bild på bloggen?? nää jag heter ju inte Kissie! dessutom är det bara jag och Christoffer som får se på mina vackra skapelser..

I karlskoga ikväll är det tjejkväll, i hela stan. Butikerna är öppna 18-20 och det sker lite grejer här och var, bland annat så har butiken STIL modevisning men det nya hypade märket ZOULMATE så vill ni se min mannekängdebut är det bara att kika in, visning varje halvtimme mellan 18-20.
Om man handlar i någon av butikerna kan man vinna en cykel, en helt perfekt fin damcykel med korg och eftersom jag hoppas ha lite tur nu efter både min och christoffers blev stulna tänker jag allt vara med i lottningen.

idag är det plug som gäller, alltså sitta istängd i lägenheten. Jag hade gärna gått någon annanstans för att plugga men i den här skitstaden finns det inte trådlöst internet någonstans! Inte ens på biblioteket...thank god för att jag åker till göteborg på fredag!

Förresten, I morgon fyller jag år. Ni kan ju ta med presenten till Stil ikväll när ni ändå är där =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0