more heartbreak

Det är inte bara jag som fått hjärtat krossat, Louise och Tilda delar med sig i sina bloggar. usch vad man ska behöva utstå när man är så liten, min dotter ska inte få beblanda sig med det motsatta könet innan hon är typ 20 och mogen att hantera asen..

Det här förstår jag inte, jag har tjutit, gnällt och slagits över att min och christoffers cyklar är stula, och så kommer den här snorungen och tjuter ut i pressen! vad fan är det om?
 ska jag också gå ut o tjuta i pressen kanske, jag kan nog göra min historia lite värre än hans, hur gammal var han, tre?? det värsta som hänt honom är väl att han missat lördagsgodis någon gång.. kom igen....
nu aftonbladet nästa så ska vi få se vem som har det värst utan cykel! Kan lika gärna dra till med en traumatiskt barndom som resulterat i knark och slitzutvik..i krig och kärlek ni vet...
Watch out Noeeeel!


http://www.youtube.com/watch?v=F2YsSNk8aeU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0