frikort

Himla skrivande här lesbianer hit och dit. Jag föredrar män i all sin enkelhet.
Därför var jag snabb med att förklara reglerna tidigt för min kära pojkvän. Reglerna är väldigt enkla och inte speciellt konstiga, det kallas helt enkelt för frikort. För er som missat det så innebär det att man får välja en person, personen ska vara känd, inte bo i sverige och att man någonsin skulle bli uppraggad av denna person ska vara så orealistiskt att UFON troligen kommer hinna förre att ta över vår planet innan det händer...fattar ni?
 Men OM det nu skulle hända att du faktiskt träffar denna person och han eller hon finner dig så attraktiv att du faktiskt har en chans att få ligga, då får du det utan att det räknas som otrohet.
Sen har vi en regel om pax också, men det tar vi en annan dag...
Mitt frikort är...

Gael Garcia Bernal...


Som jag faktiskt har suttit 3 meter ifrån, MEN det satt också ca 100 stycken andra minst lika kåta tjejer som dreglade över honom så jag kan inte säga att han lade märke till just mig. På den tiden var jag singel och nu när jag tänker på det kan man ju undra varför jag inte tog chansen och kastade mina trosor med mitt mobilnummer på till honom...man vet ju aldrig...
Min pojkväns frikort håller vi hemligt tills döden skilljer oss åt...


Nu måste jag ju så klart fråga...vem är dit friiiikort??

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kom just på att jag inte har något frikort.. Och jag har funderat så det nästan börjar lukta brännt.. Men om jag ska dra till med någon så får jag nog säga Daddy Yankee (en rappare från puerto rico)

2010-04-26 @ 12:20:29
URL: http://lottielicious.blogg.se/
Postat av: johanna

googlade upp honom, inte min kopp te :P

2010-04-26 @ 12:43:10
URL: http://johannasofialouise.blogg.se/
Postat av: DONNAPANELEN

Ett av mina frikort (har 52 st) är Barcelona FC målvakt.. mmmm

2010-04-26 @ 12:49:20
Postat av: yrla

lady gaga eller robyn



alt ryan gosling (HANS EFTERNAMN??! gah, ligga med EFTERNAMNET också! anna gosling johanna gosling), särskilt hans karraktär i "stay". trasiga män, kommer det alltid att vara de jag vill ha?;/

2010-04-26 @ 13:05:39
Postat av: tilda

jared leto var ju mitt frikort, tills jag träffade honom på riktigt... då var han så slemmig så jag ville krypa ur skinnet. haha. men mja. jag skulle nog inte banga ändå.

2010-04-26 @ 13:58:26
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: Louise

Jag har ändrat mig! (Nu när jag har haft tid att tänka..) En ung Al Pacino - tänk Gudfadern 1 eller Robert Downey Jr...

2010-04-27 @ 09:38:16
URL: http://lottielicious.blogg.se/
Postat av: johanna

schpännande hörni...undrar vilka killarna väljer som sina frikort..?

2010-04-27 @ 10:42:07
URL: http://johannasofialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0